نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار دانلود فیلم آهنگ بازی نرم افزار و آدرس yazarloo12.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 23 / 6 / 1398برچسب:, ] [ 22:1 ] [ behnam17 ]

 
 
 
بازی فوق العاده زیبای AngryBirds RIO 2 با فرمت جاوا . بازی پرندگان خشمگین رو نمیایی از سیستم عامل قدرتمند آندروید بود که روی همین سیستم عامل عرضه شد که بعدا هم برای پلتروم پی سی اومد هم گوشی ها حتی آیفون . بازی یک سبک خیلی ساده داره و تقریبا تکراری اما بتطوری مراحلش طراحی شده که مخاطب بسیار جذب بازی میشه . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 7:36 ] [ behnam17 ]

 

Swampy نام تمساحی است که در زیر شهر زندگی می کند. او شخصیتی متفاوت از سایر تمساحهها دارد. باهوش، دوست داشتنی و صمیمی است.و علاقه زیادی به حمام کردن پس از یک روز سخت کاری دارد. برای شستشو نیاز به آب دارد. سایر تمساحها به لوله کشی آب او صدمه وارد نموده اند. به Swampy کمک نمایید تا لوله کشی را ترمیم نموده و آب را به حمامش برساند.

این بازی بیش از ۱۶۰ مرحله دارد و مراحل جدید به صورت منظم و رایگان به آن اضافه می شوند.

قابل نصب بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر

رمز فایل: www.lnet.ir

 

 


 

 

 

Download Where's My Water Android (461)

 

 


 

 

VN:F [1.9.7_1111]
امیتاز ۹.۷/۱۰ (۱۱ تعداد رای )
دانلود بازی اندروید Where's My Water, 9.7 out of 10 based on 11 ratings

مطالب مرتبط:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 7:33 ] [ behnam17 ]

shougan 2 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC

|برای خرید پستی کلیک کنید|

دانلود بازی Total War: Shogun 2 نسخه نهایی و معتبر SKIDROW برای PC. بازی در قرن ۱۴-۱۵ رخ میدهد ژاپن غرق در هرج و مرج است. قبایل بسیاری در این کشور وجود دارند و هر کدام بر منطقه ای تسلط دارند و با یکدیگر میجنگند ولی همه یک هدف دارند : فتح کیوتو پایتخت و مرکز فرمانروایی ژاپن! پس تلاش شما هم باید برای فتح کیوتو باشد تا خاقان ژاپن شوید و بر سایر قبایل فرمانروایی کنید و ژاپن را یکپارچه سازید. مثل تمام بازی های استراتژیک داستان پر پیچ و خمی در انتظارتان نیست اما بازی شما را با چالش هایی روبرو می کند که در دل هیچ داستان عجیب و غریب و پر پیچ و خم پیدا نمی شود! برای اجرای این بازی به گرافیک بالایی احتیاج دارید ولی اگر فاقد کارتهای گرافیکی آنچنانی هستید نگران نباشید بازی حتی با جزئیات پایینتر هم زیباست! گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ناپلئون تغییر زیادی کرده و بهبود یافته! انمیشن ها روان تر شده اند،لودینگ ها کوتاه تر شده،حرکت واحد ها در میدان نبرد نرم شده و موقعی که سربازان با یکدیگر مشغول جنگیدن هستند احساس میکنید دو نفر در واقعیت در حال نبرد اند وجنگ های دریایی هم با جزئیات بسیار بالا به نمایش در می آیند،حتی وزش باد به وسیله ی حرکت اجسام معلق در فضا معلوم میشود! در نقشه و خارج از میدان نبرد هم جزئیات بالاست!

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

- ۲ GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor , or AMD equivalent (with SSE2)
– 1GB RAM (XP), 2GB RAM (Vista / Windows7)
– 256 MB DirectX 9.0c compatible graphics card (shader model 3)
– 1024×768 minimum screen resolution
– 20GB free hard disk space

 

 

 total war shogun 2 napoleon soundtrack itunes 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC shogun2 fall of the samurai screenshot2 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC

Shogun2 total war screenshots 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC 544509516 200x150 دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC

 

 buy icon دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC  برای خرید کلیک کنید (قیمت ۶۰۰۰ تومان)

 buy icon دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC  برای خرید کلیک کنید (قیمت ۶۰۰۰ تومان)

favicon دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

پارت ۳۱

پارت ۳۲

پارت ۳۳

پارت ۳۴

پارت ۳۵

پارت ۳۶

پارت ۳۷

پارت ۳۸

پارت ۳۹

پارت ۴۰

پارت ۴۱

پارت ۴۲

پارت ۴۳

پارت ۴۴

پارت ۴۵

پارت ۴۶

پارت ۴۷

پارت ۴۸

پارت ۴۹

پارت ۵۰

Download دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

پارت ۳۱

پارت ۳۲

پارت ۳۳

پارت ۳۴

پارت ۳۵

پارت ۳۶

پارت ۳۷

پارت ۳۸

پارت ۳۹

پارت ۴۰

پارت ۴۱

پارت ۴۲

پارت ۴۳

پارت ۴۴

پارت ۴۵

پارت ۴۶

پارت ۴۷

پارت ۴۸

پارت ۴۹

پارت ۵۰

Size دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PC حجم بازی: ۲۳ گیگابایت

pass دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PCپسور فایل زیپ : www.sibdownload.com
info دانلود بازی Total War: Shogun 2 برای PCبه اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

نمایش مطالب مرتبط:

  1. دانلود بازی Saint Row: The Third برای PC
  2. دانلود بازی Skyrim The Elder Scrolls V برای PC
  3. دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC
  4. دانلود بازی جذاب و مهیج Virtua Tennis 4
  5. دانلود بازی پرطرفدار و استراتژیک Total War: Shogun 2 PC | 2011


برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 24 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:17 ] [ behnam17 ]
[ دو شنبه 24 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:14 ] [ behnam17 ]

Mass Effect 3 دانلود بازی Mass Effect 3

 |لینک خرید پستی|

 

دانلود بازی Mass Effect 3 نسخه RELOADED برای PC.  سومین نسخه از سری بازی های Mass Effect که هرساله توسط کمپانی EA انتشار می شود. تفاوت عمده ی این نسخه با نسخه های قبلی ، سیستم نقش‌آفرینی این بازی است که جذابیت بازی را چندین برابر کرده است . به عنوان مثال ، درخت در این نسخه به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. نمونه ای دیگر از نقش آفرینی نیز در این نسخه وجود دارد که بسی زیباست ،  که شما وقتی به طرف یک سرباز تیری میزند ، او احساس ترس می کند و از خود عکس العمل های جالبی نشان می دهد . . .

 

 

| DLC Unlocker و آپدیت جدید اضافه شد |

 

 

 

ss63 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3 RvgxYRd 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3

8TFM4wA 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3 J49GMCJ 200x150 دانلود بازی Mass Effect 3

 

 

توضیحات بیشتری از بازی از سایت بازی سنتر:

 نکته مثبت این سیستم، عمق بخشیدن به سیستم نقش‌آفرینی بازی است. گیمر باید دقیقا انتخاب کند که قرار است فرمانده شپرد او تبدیل به چه نوعی از یک کلاس مختلف شود. تصمیمات اشتباه در این نوع نقش آفرینی دست آخر برای گیمر شخصیتی باقی می‌گذارند که نصفه و نیمه از همه قدرتها برخوردار است و در نهایت هم نمی تواند هیچ استفاده‌ای از آنها بکند. در مورد نکته منفی این سیستم جدید، هنوز چیزی به ذهنمان نرسیده است!

از انتقادات مطرح سری مس افکت، اسلحه خانه شپرد بوده است. به عنوان قهرمان بشریت و کسی که مقدر است تا کهکشان را نجات دهد، شپرد همیشه یک قدم با جنگیدن با لوازم آشپزخانه فاصله داشته است و آن یک قدم هم توانایی شلیک در اسلحه های شپرد است که در وسائل آشپزخانه موجود نیست. اسلحه‌های سری مس افکت (به جز برخی سلاح‌های قابل دانلود یا ویژه پیش خرید) طراحی بدی داشته‌اند، بدون تنوع بوده‌اند و تقریبا همه یک کار را می‌کردند؛ تیر می‌زدند اما بعضی‌ها زورشان بیشتر بود. اما در مس افکت ۳، سیستم جدید Weapon Customization به گیمر اجازه می‌دهد اسلحه‌اش را آن‌طور که می‌خواهد ارتقا دهد و مطابق سلیقه و نحوه بازی‌اش اسلحه‌اش را انتخاب کند. کار با این سیستم خیلی ساده است، باید یک میز کار پیدا کنید و دکمه مورد نظر را فشار دهید. یک صفحه خیلی ساده باز می شود که امکانات اسلحه تان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید امکاناتی مثل افزایش بُرد یا قدرت اسلحه به آن اضافه کنید، یا از لوازم جانبی مثل دوربین و لیزر استفاده کنید.

از نظر بصری، مس افکت ۳ در واقع نسخه بهینه شده مس افکت ۲ است و تغییر محسوسی در آن احساس نمی‌شود. گرافیک بازی «حیرت انگیز» نیست، اما طراحی هنری بازی چرا. مهمترین پیشرفت بصری مس افکت نسبت به نسخه قبلی خود در طراحی محیطها و زمینه بصری بازی است. محیط بازی بزرگتر شده است و اتفاقات خیلی زیادی هستند که خارج از محیط و در دور دست می‌افتند که نسبت به طراحی‌های بسته و ناقص محیط خارجی در نسخه‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی است. در طراحی بصری مس افکت ۳ به تنوع توجه زیادی شده است. Bioware با انتخاب دنیاهای متفاوت برای این نسخه بازی، این امکان را به تیم خود داده است تا در رنگ‌بندی‌ها و طراحی‌های محیطی مختلفی کار طراحی مرحله را به چالش بکشند و ظاهرا تیم سازنده بازی به خوبی از عهده این امر برآمده است.

 

اما در بین این همه تغییر مثبت خبری بود که به ذائقه خیلی از طرفداران بازی نساخت و آن امکان بازی چند نفره بود که برای اولین بار به این سری اضافه شده است. به حالت Galaxy at War مس افکت ۳ که امکان بازی Co-Op بصورت آنلاین به بازیکن می‌دهد همچنان چه از طرف منتقدین چه از طرف گیمرها با دیده تردید نگاه می‌شود. مس افکت گلکسی چیز جدیدی در زمینه بازی آنلاین به مخاطب ارائه نمی‌دهد. اکثر مُدهای بازی تکراری هستند و Bioware تصمیم گرفته‌ است از همان فرمول موفق بازی های سوم‌شخص دیگر برای مس افکت نیز استفاده کند. شاید بتوان تنها نکته جدید این حالت Co-Op را امکان بازی کردن با سایر نژادهای سری بازیهای مس افکت دانست.

در حالت Galaxy at War شما باید از میان نژادهای مختلفی شخصیت خود را انتخاب و طراحی کنید، گیم‌پلی نمایش داده شده حالتی شبیه حالت Horde بازی Gears of War است. دشمنان در گروه های مختلف به سمت شما می آیند و شما باید ضمن انجام یکسری ماموریت ها سعی کنید زنده بمانید. گیم پلی بازی تغییری نسبت به حالت تک‌نفره آن نکرده است، هرچند هر نژاد یک‌سری قدرت‌های خاص دارد. در جریان حالت کوآپ، شخصیت‌ها به تدریج ارتقا میابند و به تجهیزات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند. برای اینکه حالت Survival از خشکی همیشگی دربیاید Bioware ماموریتهای مختلفی مثل حفظ یک منطقه خاص از نقشه، هک کردن کامپیوترها و یا جمع‌آوری آیتم‌های مختلف از گوشه و کنار محیط برای گیمرها در نظر گرفته است. تاکید حالت کوآپ، دقیقا روی کوآپ بودن آن است. افراد یک تیم باید با یک‌دیگر کار کنند تا بتوانند پیشروی کنند. اگر یکی از اعضای تیم بیش از حد آسیب ببیند روی زمین می‌افتد و دیگر اعضا باید او را به بازی برگردانند، هرچند این حالت Revive مدت زمان محدودی دارد. البته اگر بقیه اعضای تیم زنده بمانند در شروع دور بعد، بازیکنی که مُرده باشد به بازی بازخواهد گشت. دشمنان به تدریج سخت‌تر می‌شوند، بطور مثال بعضی از کماندوهای سربروس به قدری در قالب دفاعی و زره ظاهر می‌شوند که بخشی از تیم باید آن‌ها را به سمت خود بکشد تا گروه دیگر از پشت به آن ها حمله کنند. در طول بازی بازیکن پول و XP به دست می‌آورد که برای خرید تجهیزات و افزایش Level استفاده می‌شوند. اما چیزی که باعث نگرانی می‌شود این است که بعد از مدتی، شما این امکان را دارید که شخصیت مالتی پلیر خود را به حالت تک‌نفره بازی انتقال دهید و از آن استفاده کنید. اینکه چه استفاده‌ای از این شخصیت می‌توان کرد، هنوز مشخص نیست اما ظاهرا می‌توان از XP یا پول به‌دست‌آمده در حالت تک‌نفره نیز استفاده کرد. این یعنی دقیقا خلاف روالی که بازی برای به چالش کشیدن بازیکن در سیستم نقش‌آفرینی استفاده کرده بود. اما نهایتا، Bioware فرمول یک تجربه عالی آنلاین را به خوبی به دست آورده‌ است، هرچند هیچکس نیازی به Galaxy at War احساس نکرده بود و نبودش در بازی احساس نمی‌شد، اما ظاهرا یک تجربه اعتیادآور آنلاین نیز به بسته مس افکت اضافه شده است. سوال فقط اینجاست که تعاملات این بخش با حالت تک‌نفره بازی چه تاثیری در جریان بازی خواهد گذاشت.

 

 

 buy icon دانلود بازی Mass Effect 3  برای خرید کلیک کنید

Download دانلود بازی Mass Effect 3 DLC Unlocker

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود آپدیت جدید

DVD 1:

favicon دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

 

DVD 2:

favicon دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

Download دانلود بازی Mass Effect 3 دانلود کرک جداگانه لینک مستقیم

Size دانلود بازی Mass Effect 3حجم فایل : ۱۴,۱ گیگابایت

Password دانلود بازی Mass Effect 3 پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

Home دانلود بازی Mass Effect 3 به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

نمایش مطالب مرتبط:

  1. دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360
  2. دانلود بازی مهیج و زیبای Warhammer 40000 Space Marine 2011 PC
  3. دانلود بازی مهیج و زیبای Deus Ex Human Revolution PC 2011
  4. DLC جدید و نهایی بازی Mass Effect 2 : Arrival
  5. دانلود بازی Mass Effect 2: Lair of the Shadow Broker


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 21 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:45 ] [ behnam17 ]

l.a noir cover دانلود بازی L.A. Noire برای PC

 

| به همراه لینک خرید پستی |

 

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی دانلود بازی استثنایی و فوق العاده زیبای L.A. Noire نسخه معتبر SKIDROW. داستان بازی ماجرای Cole phlps یک سرباز قدیمی است که وارد بخش traffic و… و مسائل قتل و جنایات دوره ی حول دهه ۴۰ رخ می دهد…بازی از کتاب بسیار معروف نویسنده ی بزرگ جیمز الروی (James Ellroy) الهام گرفته شده است. بازی به راستی روایتگر یک داستان غنی و زیباست به طوری که هر تیکه از مکالمات آن میان npcها (شخصیت های بازی) مهم بوده و کمک به سزایی به حل پرونده ها می کند. همان طور که اشاره شد داستان بازی از کتاب نویسنده ی معروف جیمز الروی که نام آن (l.anoire و l.a.confidential) هست الهام گرفته شده استر که خود مک نامارا (نویسنده و کارگردان بازی) به آن اشاره کرده بود؛پس بر این اساس،تمامی پرونده ها و اماکن بازی براساس وقایع آن سال ها یعنی دهه ی ۴۰تا۵۰ اتفاق افتاده است…برای مثال در یکی از مراحل شما مسئوول حل پرونده ی مشکوکی هستید و باید از فردی بازجویی کنید؛بازی در بخش داستانی هیچ کم و کاستی ندارد. بخش گیم پلی بازی در شهری به نام لس انجلس انجام میشود به طور کلی  گیم پلی بازی L.A.NOIRE تاکید بسیار زیاد در جمع شدن در اماکن شلوغ و جمع اوری شواهد  و صحبت کردن با متهمان  و شاهدانی که میتوانند با حرف زدن های خود دست شما را در باز کردن رمز ورازهای سخت باز بگذارند پس سعی کنید در صحنه جرم بی ارزش ترین چیز ها را هم نادیده نگیریرد . موقع بازجویی از متهمتان باید حواس خود را کاملا جمع کنید زیرا ان ها به این راحتی دم به تله نمیدهند شما باید با سوالات چالش بر انگیزی که از متهمتان میکنید او را گیج کرده و مهارت خود را امتحان کنید همچنین در موقع بازجویی ها به صورت ان فرد نگاه کنید تا متوجه تغییر حالت صورتش بشوید و باید تفاوت حتی یک لبخند واقعی با پوزخند زدن مصنوعی را بفهمید البته اگر نتوانستید سرنخی به دست اورید میتوانید به دوربین هایی که در اتاق باز جویی قرار دارد مراجعه کنید و با دقت فیلم های بازجویی از متهمان را برای پیدا کردن سرنخ  به دست اورید. همچنین وقتی که این سرنخ ها و شواهد هایی که از محل جرم به دست اورده اید را میتوانید به دفترچه ای که همیشه همراه شماست مراجعه بکنید و با ترکیب این سرنخ ها و بازجویی از متهمان در دفترچه خود به نتیجه دلخواه برسید. همچنین سازندگان این بازی را یک OPEN WORLD معرفی کرده اند البته نه مثل بازی جی تی ای که شما ازاد بودید هر جنایتی که دوست داشتید بکنید زیرا شما یک پلیس هستید و قطعا اجازه انجام چنین کارهایی را ندارید. همچنین در بازی گفته شده است که ماموریت هایی جانبی به شکل بازی جی تی ای ۴ و یا سرخپوست مرده رستگاری وجود دارد مثلا در هنگام رانندگی ممکن است به از طرف رادیوی پلیس گزارشی از تیراندازی و یا سرقت ماشین اطلاع داده شود . . .

 

 

 

la noire 20110509030831559 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC la noire 20110309042139328 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC

la noire 20110228111545520 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC la noire 20110309042152186 640w 200x150 دانلود بازی L.A. Noire برای PC

 

 

 buy icon دانلود بازی L.A. Noire برای PC  برای خرید کلیک کنید (قیمت ۷۹۰۰ تومان)

favicon دانلود بازی L.A. Noire برای PC دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

Download دانلود بازی L.A. Noire برای PC دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

پارت ۱۵

پارت ۱۶

پارت ۱۷

پارت ۱۸

پارت ۱۹

پارت ۲۰

پارت ۲۱

پارت ۲۲

پارت ۲۳

پارت ۲۴

پارت ۲۵

پارت ۲۶

پارت ۲۷

پارت ۲۸

پارت ۲۹

پارت ۳۰

Size دانلود بازی L.A. Noire برای PC حجم فایل : ۱۴ گیگابایت

pass دانلود بازی L.A. Noire برای PCپسور فایل زیپ : www.sibdownload.com
info دانلود بازی L.A. Noire برای PCبه اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

نمایش مطالب مرتبط:

  1. دانلود بازی Need For Speed The Run برای PC
  2. دانلود بازی Skyrim The Elder Scrolls V برای PC
  3. دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای PC
  4. دانلود بازی Test Drive Unlimited 2 برای PC
  5. دانلود بازی Dead Space 2 برای PC


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 21 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 9:43 ] [ behnam17 ]

دانلود بازی بسیار زیبای +آنلاینapb reloaded
دانلود بازی آنلاین و بسیاز زیبای APB RELOADED

جدیدترین ورژن بازی آنلاین و بسیار زیبای APB RELOADED شما در این بازی
باید برای خودتون یه شخصیت بسازید و به یک گروه گنگستری ملحق بشید و با
دوستانتون در شهر ماموریت های مختلف رو به اتمام برسونید.در APB RELOADED
میتونید برای گروه خود یک لوگو مخصوص طراحی کنید و یا مانند بازی NEED FOR
SPEED ماشین خودتون رو اسپرت کنید! و غیره...






 

زندگی در میان ۱۰۰ نفر گنگستر!

World
سازنده بازی Crackdown 1 پس از پایان آن پروژه، تصمیم گرفت بازی بلند
پروازانه ای در سبک MMO بسازد. دیوید جونز (David Jones) پدر GTA و خالق
Crackdown همیشه استعداد فراوانی در خلق بازی های Open-World با نوآوری
های زیاد داشته و این بار دست به ساخت بازی زده که نه تنها بسیاری آن را
GTA MMO می نامند، بلکه یکی از پرخرج ترین بازی های تاریخ هم است. بازی در
شهر San Paro اتفاق می افتد، شهری که بی قانونی در آن موج می زند و
گنگسترهای زیادی داخل آن در حال مبارزه هستند. شما می توانید ماشین و
اسلحه خود را انتخاب کرده و آن ها را اسپرت یا ارتقاء دهید. APB از نظر
آمار تعداد نفرات بسیار بالا است. ۱۰۰ نفر می توانند به طور هم زمان در
شهر San Paro به مبارزه بپردازند و همانند MAG و یا Counter-Strike به
کلاس های مختلفی وارد شوند، با این تفاوت که شهری بزرگ با آسمان خراش های
بلند همراه با تعداد زیادی وسیله نقلیه همانند GTA به استقبال آن ها می
آیند. پس از وارد شدن به بازی می توانید به گروه های گنگستری مختلف سر زده
و در صورت پذیرش، عضوی از آن ها شوید و با انتخاب کلاس خود در آن به
عنوان یک گنگستر فعالیت کنید و حتی با هم تیمی هایتان معاملاتی هم انجام
دهید.

به
محض ورود به بازی متوجه می شوید که سازندگان چقدر به جزئیات شخصیت شما
فکر کرده اند و می توانید کاملا خود را شخصی سازی کنید. ماشین شخصی خودتان
را اسپرت کنید، یک لوگوی اختصاصی برای خود بسازید و آن را روی دیوارها
گرافیتی کنید، حتی می توانید لباس خود را هر طور که می خواهید انتخاب کرده
و به طور کلی آواتار خود را بسازید. Moreland یکی از سازندگان بازی می
گوید: “ما می خواستیم بازیکن احساس کند شخصیتش واقعا در بازی وجود دارد.
گذشته از خصوصیات ظاهری، کارها و نوع انجام دادن ماموریت هایتان برای شما
شخصیت و آوازه می آورد که ۹۹ نفر دیگر به آن توجه دارند و حتی ممکن است
سعی در جذب کردن شما کنند”. در این بازی هیچگونه هوش مصنوعی ای وجود ندارد
و بازیکن هیچ مبارزه ای با محیط پیرامون انجام نمی دهد. به محض این که
وارد یک گروه گنگستری شدید، اول خود را ارزیابی می کنید که در چه بخشی می
توانید بهتر فعالیت کنید. ۱۰۰ نفر به طور هم زمان از سراسر دنیا داخل این
بازی هستند و در شهر San Paro می چرخند. گاهی با گروهتان تصمیم می گیرید
به مقر یکی از گنگسترها حمله کنید و پس از آن جنگ سختی بین شما و تیم دیگر
شکل می گیرد.

با
بهتر مبارزه کردن درجه شما بالا می رود و بین دوستانتان معروف می شوید،
حتی این درجه آنقدر می تواند بالا برود که به خطرناک ترین گنگستر شهر
تبدیل شوید. ماشین سواری بسیار شبیه به GTA است، می توانید ماشین شخص
دیگری را دزدیده و حتی با گروه های دیگر مسابقه دهید. با جمع کردن پول می
توانید همانند Need For Speed ماشین خود را رنگ و اسپرت کنید و حتی نیترو و
وسایل مکانیکی دیگری به آن اضافه کنید. اکشن بازی بسیار هیجانی است.
سیستم کاورگیری باعث می شود که در حین مبارزات اگر سریعا سنگری پیدا
نکنید، توسط دیگران کشته شوید. اسلحه های زیادی از چاقو تا خمپاره اندازها
وجود دارند. از آن جایی که شهر به دنیای گنگسترها تبدیل شده، اسلحه به
وفور پیدا می شود. اما چیزی که می تواند شما را در مبارزات قوی کند،
ارتقای این سلاح ها است.

با
جمع آوری پول می توانید یک اسلحه کوچک را به یک وسیله خطرناک کشتار تبدیل
کنید و البته دوستان خود را هم سورپرایز کنید. تصور این که GTA را تماما
با دوستانتان انجام دهید بسیار جذاب است و جالب تر اینجاست که ماموریت ها و
سیاست های گروه گنگستری را شما انتخاب می کنید. اگر سیاست درستی داشته
باشید، به راحتی می توانید به بزرگترین خانواده گنگستری شهر تبدیل شوید و
یا این که به طور کلی گروه از هم بپاشد. APB پتانسیل بالایی دارد و وجود
شخصی مثل دیوید جونز پشت آن این اطمینان را می دهد که این بازی به یکی از
پرطرفدارترین بازی های MMO تبدیل خواهد شد. بسیاری پیش بینی می کنند که
این عنوان حتی توانایی شکست دادن World of Warcarft را دارد، چون گذشته از
سبک تازه و جالب آن، کلاس ها و سیستم کاملا نوآورانه آن بسیار جذاب است.



حجم کامل : ۳٫۶۵ گیگابایت




دانلود پارت مستقیم پارت ۱ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۲ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۳ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۴ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۵ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۶ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۷ با حجم ۵۰۰ مگابایت
دانلود پارت مستقیم پارت ۸ با حجم ۲۴۴ مگابایت


رمز فایل فشرده :

www.bazidl.com





بعد از دانلود بازی به سایت 
www.apb.com  برید و ثبت نام کنید!



برای آموزش آنلاین بازی کردن



دوستم یه سایت اختصاصی این بازی رو زد آموزش یا هر سوالی دارین به این لینک بروید.



انجمن تخصصی بازی آنلاین APB 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 21:39 ] [ behnam17 ]

call of duty modern warfare 3 دانلود Call of Duty: Modern Warfare 3   بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن 3

بازی ندا وظیفه Call of Duty Modern Warfare 3 که توسط تیم Infinity Ward ساخته شده و سپس یکی از مطرح ترین و قدرتمندترین کمپانی های بازیسازی یعنی Activision Blizzard آن را برای PC به تازگی منتشر ساخته است. پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال 2011 مشخص شود، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند. Vladimir Makarov بازگشته است.

 

کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد این بازی خارق العاده را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی برای نخستین بار در میان سایت های ایرانی با لینک مستقیم دانلود نمایید. امیدواریم از این بازی استثنایی لذت ببرید.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 14 / 4 / 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ behnam17 ]

     
             
     
             
     
             
     
             
 

 

 
             
     


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 21:45 ] [ behnam17 ]

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

Farm Girl at the Nile دانلود بازی Farm Girl at the Nile برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:18 ] [ behnam17 ]

یک بازی دو بعدی و بسیار جذاب با کیفیت HD برای ویندوز می باشد. شما در این بازی نقش بچه ای شجاع و ماجراجو را بر عهده دارید که باید از مرحله های خطرناک و مرموز عبور کرده، معماهای بازی را حل نمایید و با موفقیت به مقصد برسید. این بازی فکری دارای گرافیک جذاب و حجم بسیار کمی می باشد. امیدواریم بازی Midnight Mansion مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

| نسخه کامل و نهایی THETA |

 

Midnight Mansion دانلود بازی Midnight Mansion HD 1.0 برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:17 ] [ behnam17 ]

یک بازی بسیار زیبا، جذاب و سرگرم کننده برای ویندوز می باشد که شما نقش یک مدیر فروشگاه را بر عهده دارید و باید وظایف تان را به بهترین شکل انجام دهید. ابتدا با فروشگاهی کوچک شروع خواهید کرد و سپس با پیشرفت در کارتان، فروشگاه تان را نیز گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کرده و درآمدتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این بازی بسیار سرگرم کننده بوده و علاوه بر گرافیک بسیار مناسب، از حجم بسیار مناسبی نیز برخوردار است. بازی Supermarket Management را در ادامه با لینک مستقیم از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Supermarket Management 2 دانلود بازی مدیریت سوپر مارکت Supermarket Management 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:16 ] [ behnam17 ]

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Julia’s Quest: United Kingdom را برای شما عزیزان در دانلودها معرفی می کنیم. سبک بازی بسیار معروف بوده و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. شما در این بازی باید اشیا یکسان را مرتب نمایید تا بتوانید مراحل را تکمیل نمایید. بازی Julia’s Quest: United Kingdom دارای گرافیکی بسیار جذاب بوده و از حجم بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Julias Quest United Kingdom دانلود بازی Julias Quest: United Kingdom برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:15 ] [ behnam17 ]

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Jewel Quest 6: The Sapphire Dragon را برای شما عزیزان در دانلودها معرفی می کنیم. سبک بازی بسیار معروف بوده و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. شما در این بازی باید اشیا یکسان را مرتب نمایید تا بتوانید مراحل را تکمیل نمایید. بازی Jewel Quest 6: The Sapphire Dragon دارای گرافیکی بسیار جذاب بوده و از حجم بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Jewel Quest 6 The Sapphire Dragon دانلود بازی Jewel Quest 6: The Sapphire Dragon برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:14 ] [ behnam17 ]

یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. قطعه ای از طلسم باستانی گم شده است که Lara Gates شخصیت این بازی قبل از این که دیر شود باید این قطعه را پیدا کند… بازی دارای داستان و گرافیک بسیار جالبی می باشد. امیدواریم بازی بسیار زیبای Lara Gates: The Lost Talisman مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

Lara Gates The Lost Talisman بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:13 ] [ behnam17 ]

یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. داستان از این جا شروع می شود که پروفسور ویلیام دایر شهری چندین هزارساله را کشف می کند و متوجه چیزهای غیر عادی در این شهر می شود. شما باید پروفسور را در این شهر مرموز و یخ زده کمک نمایید. امیدواریم بازی بسیار زیبای Mystery Stories: Mountains Of Madness مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

Mystery Stories Mountains Of Madness بازی راز آلود Mystery Stories: Mountains Of Madness برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:11 ] [ behnam17 ]

پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 splinter cover دانلود بازي جديد و بسيار زيباي Splinter Cell : Conviction

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:10 ] [ behnam17 ]

ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 |روش تبدیل زبان بازی به انگلیسی افزوده شد|

 

 counter cover دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:7 ] [ behnam17 ]

اگر دقت کرده باشید کمتر بازیی را خواهید یافت که به سبک استراتژیک بوده و در عین حال قابل حمل و بدون نیاز به نصب (پرتابل) باشد. بازی که الان پیش روی شماست یک بازی فکری و مهیج در سبک استراتژیک است. این بازی مربوط می شود به عصر ناپلئون و جنگ هایی که این فرمانده بی نظیر آن ها را رهبری کرده است. شما در نقش فرمانده جنگ بایستی با ساختن قلعه ها و تجهیزات جنگی به رویارویی با دشمنانتان بپردازید. آرایش جنگی سربازان و نحوه توزیع مکانی آن ها و انتخاب مناطق امن برای کارگاههای ساخت تجهیزات جنگی و تولید سرباز نقش بسیار مهمی در پیروزی شما خواهد داشت. از ویژگی های بسیار جذاب بازی تجربه انواع مختلف شرایط آب و هوایی از جمله برف و باران و گل و مناطق جنگی است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک فوق العاده بازی
 ـ پوشش گسترده نقشه اروپا با جزییات شگفت انگیز
 ـ استخدام فرماندهان تاریخی از جمله نی، بلاچر، ولینگتون و ...
 ـ تجربه جذاب انواع شرایط آب و هوایی در طی مراحل
 ـ قابلیت بازی چند نفره تحت شبکه LAN و PBEM و اینترنت
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ حافظه موقت 512MB

cnaw-frontshot-800px.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:5 ] [ behnam17 ]

زمانی که جنگ های خونین و خشن قلب اروپا را فرا گرفته و ده ها نفر از قبایل گالیک برای دستیابی به زمین و ثروت های هنگفت مناطق جنگ زده با یکدیگر جنگ و جدال می کنند شما باید ابتکار و دقت و توانایی خود را به کار برده و موقعیت خود را در این پیکار عظیم تثبیت کرده و روز به روز قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید به بزرگترین پادشاهان سلتیک تبدیل شوید. در این راه باید قوای نظامی خود را تقویت کرده و مراقب تمام نیروهای کارگری خود باشید تا بتوانید رفته رفته بر قوای نظامی خود افزوده و قدرت خود را افزایش دهید. در این راه قبایل وحشی و بی رحم آلمانی هر آنچه را که بر سر راه خود می بینند نابود می کنند، باید مراقب آن ها باشید تا آسیبی به نیروهای خودی وارد نشود و احیانا کل نیروهای خودی از بین نروند. بازی "پادشاهان سلتیک" یکی از بازی های بسیار زیبا در زمره بازی های استراتژیک است که مربوط است به زمان جنگ های ناپلئونی. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) آماده دانلود شده است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ بازی بدون نیاز به نصب
 ـ گرافیک بسیار بالا و زیبا
 ـ تجهیزات ساختمانی و انواع سلاح های متنوع و غیر تکراری
 ـ بازی برگرفته از وقایع اتفاق افتاده گذشته
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی حداقل pentium3
 ـ حافظه موقت حداقل 512MB
 ـ کارت گرافیک حداقل 256MB

2ezgtap.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:3 ] [ behnam17 ]

1772.jpgبازی های کامپیوتری در سبک های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام از این سبک ها دارای طرفداران و علاقمندان خاصی می باشد و هرکدام از این سبک های بازی های رایانه ای دارای محیط و شور و هیجان منحصر به فردی می باشد که هر بازی را از بازی دیگر متمایز می کند. سبک بازی استراتژیک یا فکری ، مدیریتی به شما امکان مدیریت و انجام عملیات فکری که باید این عملیات با تفکر و ایده خاصی لحاظ شوند را برای یک منطقه یا یک محیط خاص می دهد. در این بازی ها شما به عنوان یک امپراطور یا یک فرمانده ، مدیریت کلیه منطقه تحت سلطه خود را بر عهده دارید و باید در جهت دفاع ، حمله و افزایش قلمرو خود در بازی اقدام کنید ، مدیریت سربازان را بر عهده بگیرید تعداد آنها را افزایش دهید ، آنها را آموزش دهید ، آنها را به جنگ با دشمنان بفرستید و در بازی پیشرفت کنید.
Battle for Troy نام یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های استراتژیک می باشد که توسط کمپانی ValuSoft ساخته شد و به وسیله کمپانی Zono Inc. در عرصه بازی های رایانه ای با سبک استراتژیک منتشر شد.
همانطور که از نام بازی پیداست ، نبرد برای تروی ، تروی نام منطقه ای از بازی می باشد که شما برای محافظت و مدیریت و حفظ آن منطقه از خطرات و افزایش قلمرو با دشمنان خود در نبرد و جنگ خواهید بود. در این بازی پادشاه منطقه تروی توسط دشمنان ربوده می شود که همین موضوع به عنوان محور اصلی داستان در بازی به شمار می آید که نبرد اصلی شما برای نجات پادشاه سرزمین خودتان است که در بازی بیشتر با آن آشنا خواهید شد.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 11:0 ] [ behnam17 ]

warcraftiii2.jpgاین بازی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای مورد تائید قرار گرفته است.

شاید تا به حال بازی زیبای WarCraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد.
WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت.
این بار در میهن دانلود قصد داریم تا مجموعه دو نسخه از ورژن جدید این بازی برای شما کاربران محترم میهن دانلود در سایت قرار دهیم که نام این دو نسخه Warcraft III Reign of Chaos و Warcraft III The Frozen Throne می باشد که این دو نسخه در یک مجموعه فشرده شده در اختیار شما قرار گرفته است.
Warcraft III نام پکیج بسیار پرطرفدار و محبوب عرضه شده برای سومین نسخه این بازیست که تمامی علاقمندان به بازی های رایانه با آن آشنایی کامل دارند چراکه مطرح ترین بازی در سطح گیم نت ها و شبکه های بازی ایرانی و خارجی می باشد. این بازی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی، هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب هنوز پس ازگذشت 4 سال از عرضه آن به عنوان محبوب ترین بازی رایانه ای استراتژیک در گیم نت ها مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 10:58 ] [ behnam17 ]

Strong 2.jpg
پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت میهن دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

برخی از ویژگی ها و عکس ها در ادامه مطلب


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 31 / 3 / 1386برچسب:, ] [ 10:54 ] [ behnam17 ]

تابستان سال ۱۹۴۴، لهستان: ارتش سرخ در حال زمینه سازی حمله و کشتار Wehrmacht می باشد – و شما درست در وسط این جنگ حضور پیدا می کنید. شما به عنوان یک سرباز آلمانی یا روسی در خط مقدم جبهه حضور دارید، بسته به مهارت ها و آمادگی تاکتیکی که شما دارید می توانید سرنوشت ساز جان خود در میدان جنگ باشید. به ارتش خود فرمان دهید ، در جنگ های کشنده هوایی به آسمان ها پرواز کنید و افراد نظامی خود را تجهیز نمایید. گرمای زمین های داغ نظامی منتظر شما می باشد تا با خود و دوستان خود به جنگ بپردازید. این بازی دقیقا همان جایی است که شما چهره ی واقعی نبرد را خواهید دید! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Iron Front Liberation 1944 cover small دانلود بازی Iron Front: Liberation 1944 برای PC

 

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:39 ] [ behnam17 ]

– خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:37 ] [ behnam17 ]

عنوان یک بازی استراتژیکی و همچنین RPG می باشد که شما را به محیطی بزرگ و رنگارنگ در کشور سوئد می برد . این بازی ترکیبی از مکانیک رزمی RPG می باشد که از بازی های قدیمی و کلاسیک RPG و همچنین RTS تبعیت می کند . سه دسته از قومیت های مختلف برای به دست گرفتن کنترل جهان با هم دیگر در رقابت هستند و شما نیز می بایست تیم خود را به درستی هدایت کنید تا در این جنگ بی رحم پیروز شوید . برای مراحل بازی بیش از ۶۰ مکان مختلف طراحی شده است و در یک محیط گسترده می بایست اقدام به مبارزه کنید . به راحتی خواهید توانست ابزارهای جنگ و سایر امکانات خود را گسترش دهید تا قدرت شما افزایش پیدا کند . شما می توانید بازی را به صورت تکنفره و یا Co-Op تجربه کنید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Krater دانلود بازي استراتژيكي Krater براي PC

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:36 ] [ behnam17 ]

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۴٫۱ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons v2.4.1

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:35 ] [ behnam17 ]

نام یکی از بازی های جدید و بسیار زیبا برای گوشی های پاکت پی سی می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی بسیار زیبا و با گرافیک بسیار خوب می باشد و از جمله بازی های اکشن و همینطور ترسناک به حساب می آید.فرمت این بازی cab می باشد و قابل نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز موبایل ۶٫۵ و ویندوز موبایل ۶٫۱ می باشد. هم اکنون این بازی پاکت پی سی را می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

terminator بازی اکشن Terminator Salvation برای گوشی های پاکت پی سی

 



برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 17:33 ] [ behnam17 ]

 عنوان بازی جدیدی است که در اوایل سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی نام آشنای ۲K منتشر شده است. بار دیگر کمپانی Visual Concepts مهارت خود را در ساخت بازی های حرفه ای و بی نظیر نشان داد و در این بازی نیز بیشترین قدرت را به جزئیات و شبیه سازی معطوف کرده است. امکان تغییرات محسوس در گیم و کاراکترهای آن از نقاط قوت بازی است، بدین ترتیب که شما می توانید بازیکن انتخابی خود را مورد سنجش قرار داده و به قدرت بدنی و تکنیک وی بیافزایید و عملکرد و سرعت وی در میدان را تغییر دهید. این بازی زیبا قبلا برای کنسول های xbox 360 و ps3 عرضه شده بود و در پی استقبال گیمرها، نسخه PC آن نیز منتشر شده است، با تکیه برهمین گفته و طبق آمار سایت های منتقد می توان محبوبیت این بازی را بیش از سایر بازی های رقیب و مشابه دانست، چرا که بازی های ورزشی از جایگاه خاصی در میان علاقمندان برخوردار است. واقعیت گرایی در این بازی به اوج رسیده است و گیم پلی منحصربفرد بازی را اداره می کند که باعث شده است علاقمندان ناخودآگاه جذب مدیریت خود بر بازی شوند. همچنین قدرت کنترل زیبا بر کاراکتر و روش های کنترل توپ و ضربه زدن به توپ از به طور عالی شبیه سازی شده است.

بازی زیبای ورزشی بیسبال Major League Baseball 2K11 را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ دانلود نمایید.

دانلود بازی جدید ورزشی بیسبال Major League Baseball 2K11

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1398برچسب:, ] [ 8:9 ] [ behnam17 ]

بازی زیبای The Way Of The Cossack الهام گرفته از رمان کلاسیک Nikolai Gogol می باشد که مربوط به درگیری و جنگ در قرن شانزدهم می باشد، که در لهستان و اوکراین اتفاق می افتد. بازی سبکی اکشن و ماجرایی دارد و یکی از کمیاب ترین ها می باشد که توسط کمپانی GFI حمایت یافته و منتشر شده است. گیم پلی عالی و گرافیک مناسب در بازی باعث محبوبیت آن شده است. بیش از ۴۰ مرحله متنوع را تجربه خواهید کرد که در هریک از این مراحل ویژگی های جدید کاراکتر را کشف خواهید کرد. انواع سلاح های سرد و گرم و سنگین را برای نابودی دشمن استفاده خواهید کرد و باید در طول روز مأموریت های خود را به انجام برسانید. ۷ مکان مختلف در بازی وجود دارد که هریک دارای طبیعتی زیبا هستند. با انجام هرمأموریت امتیاز کسب خواهید کرد و امکانات جدیدی به دست خواهید آورد که باعث هیجان انگیزتر شدن بازی می شوید.

بازی زیبای The Way Of The Cossack را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ دانلود نمایید.

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 8:8 ] [ behnam17 ]

بازی Saints Row 2 ساخته کمپانی THQ که سبکی اکشن و مهیج دارد، دنباله نسخه یک این بازی می باشد که در سال ۲۰۰۶ ارائه شد. سبک این بازی آزاد را می توان بسیار شبیه به سری بازی های GTA معرفی کرد، که بسیاری معتقد بر این گفته اند که Saints Row 2 در رده بهتر و بالاتری از GTA قرار دارد. همه شخصیت های حاضر در بازی به طور زیبا و حرفه ای طراحی شده اند و داستان این بازی مربوط به شهر افسانه ای Stillwater می باشد که بسیار شبیه به شهر نیویورک طراحی شده است. قهرمان داستان به حبس محکوم شده است و باید به کمک هم سلولی خود از زندان فرار کند، پس از فرار وارد شهر می شود و باید ماموریت های مخفیانه ای را به انجام برساند. صحنه های جالب و غافل گیرکننده ای را در این بازی مشاهده خواهید کرد مثلا دوست شما به طرفتان اسلحه می کشد و شما را تهدید به انجام کاری می کند و شما نیز قدرت انتخاب و پاسخگویی به وی را دارید. علاوه بر ماموریت های سرّی، برخی کارهای دیگر را نیز انجام می دهید، مثلا می توانید با گرفتن گروگان پول بدست بیاورید و یا می توانید خودسرانه با مردم زد و خورد داشته باشید و با پیروزی در مبارزات تن به تن امتیاز کسب کنید. سلاح های گرم و سرد را می توانید داشته باشید و از هر وسیله ای می توانید برای نابودی دشمن استفاده کنید. در بازی دشمن اصلی شما پلیس خواهد بود ولی چنانچه که به یکی از افراد گروهک های خلافکار و زیرزمینی حمله کرده و یا وی را بکشید، باید منتظر حمله ای بزرگ از جانب افراد گروه وی باشید. امکان رانندگی، شنا، دویدن و برخی کارهای خاص از طرف کاراکتر اول بازی خصوصیاتی است که باعث جذابیت این بازی مهیج شده است. امکان استتار و مخفی شدن نیز در بازی به طور زیبایی وجود دارد که شما در مواقع خطر می توانید از آن استفاده کنید. وجود انبار مهمات شامل مسلسل های سنگین، قدرت کنترل از راه دور برخی سلاح ها، گرافیک فوق العاده، محیطی شبیه سازی شده و چشم نواز از دیگر خصوصیات منحصربفرد این بازی می باشد. لازم به ذکر است که این بازی توسط تیم آرام ۱۳۷۶ با روش های خاص و منحصربفرد از ۱۱ گیگابایت به ۴ گیگابایت کاهش حجم پیدا کرده و این درحالی است که کوچکترین حذفیاتی در بازی اعمال نشده است.

بازی زیبای Saints Row 2 را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ دانلود نمایید.

دانلود بازی اکشن و آزاد دسته خلافکاران دو Saints Row 2


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 8:2 ] [ behnam17 ]

بازی جدید و زیبای Age of Conan: Unchained اخیرا توسط کمپانی Funcom ساخته و منشتر یافته است. این بازی زیبا را افسانه ای لقب داده اند زیرا همانند بازی های تاریخی و تخیلی در محیطی شبیه سازی شده و جادویی اتفاق می افتد. در دنیای سحر و جادوها باید به مصاف دشمنان جادوگر خود رفته و باید با اتکاء به وفاداری دوستان و همرزمان خود در برابر شروران ایستادگی کنید. جنگجوی قدرتمندی که صاحب شمشیر افسانه ای می باشد قصد مقابله با شرارت ها و جادوگران پلید را دارد و در مقابل موجودات عجیبی که به دشمن خدمت می کنند مانع دستیابی قهرمان به شروران اصلی داستان خواهند شد. گفتنی است که این بازی در سال های پیش با نسخه های متفاوتی از Age Of Conan منتشر شده بود که می توان بازی Age of Conan: Hyborian Adventures را نام برد که چندین بار برنده جایزه E3 awards شد. کاراکترهای قدرتمند که به طور خاص و ویژه ای طراحی شده اند، نمایش فیلم هایی از زندگی پیشین Znamenty (کاراکتر بازی)، داستان بسیار قوی، گرافیکی فوق العاده و گیم پلی عالی از نقاط قوت این بازی محسوب می شود.

نسخه جدید از این مجموعه را برای اولین بار از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ به طور رایگان می توانید دریافت کنید.

 

دانلود بازی جدید و اکشن Age Of Conan: Unchained 2011

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 8:1 ] [ behnam17 ]

بازی های ماشین سواری و سبک Racing / Simulator از محبوبیت خاصی در بین گیمرها برخوردار است و هر روز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود، از این رو جدیدترین نسخه از سری بازی های Fsoneclub را که مربوط به شبیه سازی مسابقات رانندگی فرمول یک است را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. بازی مهیج Fsoneclub 2011 توسط کمپانی I.P.M حمایت یافته و منتشر شده است که این نسخه نسبت به نسخه های پیشین ارتقاء کیفی بسیار زیادی در بخش گرافیک، صداگذاری، گیم پلی و مدل سازی داشته است و تغییرات چشم گیر و حرفه ای را در آن مشاهده می کنیم که باعث زیباتر جلوه دادن بازی نیز شده است. مدل های مختلف خودروهای مسابقات فرمول یک در این بازی به طور زیبا و با ظرافت خاصی طراحی شده است و همچنین می توانید به انتخاب طرح و رنگ آن ها بپردازید و تغییراتی از لحاظ مکانیکی و قطعات، در خودروی خود اعمال کنید. بازی از گیم پلی فوق العاده ای برخوردار است و همه چیز به طور شگفت زده ای شبیه سازی شده است. از اجرای این بازی هرگز احساس خستگی و تکراری بودن را نخواهید داشت و در حالات مختلف مسابقه ای می توانید بازی را اجرا کرده و مقام کسب کنید.

بازی زیبای Fsoneclub 2011 را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۲۳۷۶ دانلود نمایید.

دانلود بازی مهیج و جدید شبیه ساز مسابقات رانندگی فرمول یک Fsoneclub 2011

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 7:59 ] [ behnam17 ]

بازی Psi Ops: The Mindgate Conspiracy یکی از محبوب ترین ها می باشد که به جرأت می توان گفت گیمرهای بسیاری در جستجوی آن هستند. این بازی زیبا توسط کمپانی Midway Games حمایت یافته و کمپانی ZOO Digital حق نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. ژانر اکشن و تخیلی در بازی حکمفرماست و صحنه های فوق العاده را در این بازی مشاهده خواهید کرد که نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید. داستان بازی بدین شرح است که ارتشی از انسان های عجیب و غریب و موجودات خاص خطرناک به یک پایگاه بزرگ نظامی حمله کرده و پایگاه را تصاحب می کنند، Nick ( کاراکتر اول بازی ) هم مثل بقیه دستگیر می شود ولی با تلاش و فریب موفق به فرار می شود، و حال قصد دارد تا پایگاه و قلمرو نظامی را بازپس گیرد. جالب ترین نکته در این بازی وجود نیروهای مافوق بشری است، بدین ترتیب که نیک با دست خود و بدون لمس کردن می تواند اجسام و موجودات را جابجا کرده و یا آنها را نابود کند، می تواند روح خود را به قالب جسم دیگری انتقال دهد. گفتنی است که این ویژگی های فوق بشری به دلیل وجود ماده ای ناشناس در خون نیک می باشد که باعث جهش یافتن و قدرتمند شدن وی می شود. انواع سلاح های سرد و گرم، و دیگر تجهیزات جنگی در اختیار نیک می باشد که به شما در نابودی دشمنان کمک خواهد کرد. بازی دارای گرافیک خوبی است و همچنین صداگذاری طبیعی و مهیج از دیگر ویژگی های این بازی است. این بار هر دو نسخه Full و Rip را به طور جداگانه آماده کرده ایم تا همه بتوانند این بازی را تجربه کرده و از اجرای آن لذت ببرند.

دانلود بازی محبوب و کمیاب Psi Ops: The Mindgate Conspiracy

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 7:58 ] [ behnam17 ]

عنوان بازی جدیدی است که توسط گروه Vanguard Entertainment ساخته و تولید شده است و نشر و تکثیر آن را کمپانی Electronic Arts برعهده داشته است. بسیاری از کاربران منتظر این بازی سه بعدی و مهیج بودند، چرا که سایت IGN با کارشناسان و تیم سخت گیر خود نمره ۸٫۵ از ۱۰ و GamePro نیز نمره ۴ از ۵ را به این بازی اختصاص داده اند. داستان بازی مربوط به ربات های چرخ دنده ای می باشد که به حکم پادشاه خود و تحت یک طلسم قصد نابودی منابع طبیعی و دنیا را دارند، روباتی به نام Max Brawley به کمک ربات دیگر قصد دارد در برابر این ربات های شرور ایستادگی کنند و طبیعت را از گزند آنها حفظ کنند. دنیا در دستان شماست، باید با هوش و سرعت عمل خود در برابر تخریب گران و امپراطوران تخریب گر ایستادگی کنید و برای حفظ دنیا و زمین تمام تلاش خود را به کار ببرید. امکان بازی آنلاین از دیگر امکانات این بازی زیبا است که می توانید به همراهی دوستان خود به سراغ روبات های غول پیکر رفته و آنها را به میدان جنگ دعوت کنید. از انواع سلاح های رباتی در بازی استفاده شده است که برای گیمر تازگی دارد و نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید. در بازی ظرافت های طراحی به خوبی قابل مشاهده است و گرافیکی فوق العاده در آن حکم فرماست که گیمر را به وجد می آورد. گیم پلی عالی یکی دیگر از نکات قابل توجه این بازی زیبا که با موتور گرافیکی خوبی در آمیخته تا بازی سراسر خاطره را برای شما رقم بزند!

بازی زیبای Gatling Gears 2011 را هم اکنون می توانید از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ دانلود نمایید.

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای مبارزه روبات های قاتل Gatling Gears 2011

لینک های دانلود در ادامه مطلب


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1398برچسب:, ] [ 7:55 ] [ behnam17 ]

به دلیـــــل درخواســـــــت شـــــــــــما عزیـــــزان نســـــــخه بســــــیار فشــــــرده بــــــازی زیبـــــــــای Magic: The Gathering Duels of the Planeswalkers 2012 را گذاشتم تا افرادی که سرعت اینترنت بالایی هم ندارند بتونند استفاده کنند. امیدوارم خوشتوان بیاد.

بازی زیبای Magic: The Gathering Duels of the Planeswalkers 2012 را هم اکنون میتوانید از وبلاگ آرام ۱۳۷۶ دانلود نمایید.

حجم: ۳۹۱ مگابایت

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1398برچسب:, ] [ 7:53 ] [ behnam17 ]

 

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

بازی که هم اکنون پیش روی شماست جدیدترین عنوان از Mastiff می باشد که اخیراً برای PC منتشر شده است. در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی ( به انگلیسی: Operation Enduring Freedom ) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰درصد کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود، در بازی Heavy Fire: Afghanistan همه ی اطلاعات مربوطه ثابت است. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و عملیات های هیجان انگیز در جنگل های بزرگ که تعداد آنها بیش از 24 می باشد باعث زیباتر شدن بازی شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت آرام 1376 دریافت نمائید.


تصاویری از محیط بازی :

 

 

 


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Cpu: Intel Pentium D 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400
Ram: 1.5 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT with 256 Mb
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 7 GB

 

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 7:51 ] [ behnam17 ]

 

▐نسخه سالم و معتبر Fairlight + کرک ▐

از همان ابتدا مشخص بود که Jurassic Park متفاوت ترین بازی Telltale است. بازی هنوز یک عنوان داستان محور است که شما شخصیت ها را در موانع، معماها و دیالوگ ها هدایت می کنید. اما بطور کلی عنوانی جدید برای طرفداران Telltale می باشد. با توجه به گرافیک بازی د، شما آنچنان شخصیت را حرکت نمی دهید تا اشیاء اطراف را بررسی کنید. در عوض با آنالوگ سمت راست، دوربین را به اطراف می برید تا اشیاء مورد نظر برجسته تر روی تصویر نشان داده شوند. مثلا یک دکمه به صورت شناور بالای سر یک دایناسور ظاهر می شود. با کمی دقت تغییر دیگری در فرمول بازیسازی Telltale می بینیم و آن چیزی نیست جز Quick Time Event. مثلا شما باید به طور ممتد و سریع یک دکمه را بزنید و از دست یک تیرانازوروس فرار کنید تا به جیپ خود برسید. با زدن دکمه و تکان دادن آنالوگ این کار شدنی است. در حقیقت این صحنه های اکشن بزرگترین تغییر در Jurassic Parkاست که Telltale قصد ارائه آن را دارد. داستان بازی که یکی از قوی ترین قسمت ها در ساخته های Telltale است، بازی از پنج فصل تشکیل شده که وقایع آخر و بعد از فیلم اصلی یعنی Jurassic Park سال 1993 را به تصویر می کشد. سکانسی که به مطبوعات نشان داده شده، از جایی آغاز می شود که برق کل پارک خاموش می شود. در نقش دکتر گری هاردینگ (Dr. Gerry Harding) جوان بازی خواهید کرد. در یک کلام می توان این بازی را یکی از شگفت انگیزترین بازی ها دانست ! چنانچه که به بازی های تخیلی و اکشن علاقه دارید و البته برای جنگ با دایناسورها آماده هستید، به هیچ عنوان این بازی زیبا را از دست ندهید ! هم اکنون این بازی را به عنوان ارمغانی از آرام 1376 به کلکسیون بازی های خاطره انگیر خود بیافزایید.

تصاویری از محیط بازی :

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Cpu: 1.8 GHz Pentium 4 or equivalent
Ram: 2 GB
Video Card: ATI or NVidia card w/ 256 MB RAM
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 2 GB

لینک های دانلود در ادامه مطلب.


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 / 3 / 1398برچسب:, ] [ 7:49 ] [ behnam17 ]

بازی Football Manager 2012 به شما این اجازه را می دهد که کنترل باشگاه مورد علاقه خود را در ۵۰ کشور از سراسر جهان به همراه تمامی لیگ های برتر اروپا در اختیار بگیرید. اکنون زمان آن رسیده که شما بر روی صندلی داغ بنشینید و تصمیم بگیرید که چه کسی در زمین بازی کند و چه کسی در انتظار دریافت مجوز شما بر روی نیمکت بنشینید. مذاکرات تیم، تعویض ها و انتخاب جهت زمین دستورالعمل های ورودی شما هستند تا شما بتوانید بازی تیم خود را به همراه موتور گرافیکی ۳ بعدی این بازی با لذت هرچه تمام تر دنبال کنید و بتوانید تفاوت را احساس کنید. البته شما به عنوان یک رییس باید از گوشه زمین احاطه کاملی بر حرکات بازیکنانتان داشته باشید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را که هم بر روی ویندوز و هم سیستم عامل مک قابل نصب است را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه آپدیت v12.0.3 بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

football manager 2012 cover small دانلود بازی Football Manager 2012 برای PC

 

 شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۲۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Football Manager 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 / 3 / 1398برچسب:, ] [ 20:14 ] [ behnam17 ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 3931
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2



Alternative content